familievankeulen.reismee.nl

Nieuwe reis in het verschiet!

Een nieuwe reis ligt voor ons in het verschiet. In de meivakantie gaan we met ons gezin twee weken naar het westen van Amerika. Wat een avontuur!

We vliegen naar Los Angeles, waar we een huurauto voor 24 uur ophalen. Met deze auto gaan we naar het hotel, waar we 1 nacht verblijven. We proberen in deze 24 uur zoveel mogelijk van de highlights te zien! Met in ieder geval Beverly Hills, Hollywood en de walk of fame op de verlanglijst.

We halen vervolgens ons huisje voor 14 dagen op. Een camper! Zo gaaf om weer met een camper te mogen reizen. Altijd je huis bij je.... In 14 dagen reizen we vervolgens naar San Fransisco. Onderweg doen we in ieder geval Joshua Tree Park, Route 66, de Grand Canyon, Bryce Canyon, Las Vegas en Yosemite park aan. We hebben er zin in!

We houden onze reisblog bij om later onze belevissen na te kunnen lezen en uiteraard om jullie te laten weten hoe het met ons gaat!

AGMCV

Michelle

Jullie kennen mij niet, maar ik kwam jullie blog tegen op de overzichtspagina.
Wat een ontzettend gave reis gaan jullie maken, geniet ervan met z'n allen!

ome Geert en tante Janna

Wat fijn dat jullie weer samen op reis zijn.
Wij wensen jullie een fijne vakantie toe en hopen dat jullie weer veilig thuis komen en volgen je op je website, liefs ome Geert en tante Janna