familievankeulen.reismee.nl

Nog 8 nachtjes! - Verhalen - Reismee.nl

Vanmorgen hebben de meiden de 9 van de aftellijst geknipt. Pfff... wat gaat dat hard. Vanmorgen werd ik op tijd wakker en kon alleen nog maar aan Hongkong denken. Hoe zal dat gaan, vinden we onze weg in de stad en nieuwsgierig naar wat we zullen zien. Volgende week gaan we morgen weg. Gekke zin! Morgen nog Sinterklaas vieren met de familie. Ook daar kijk ik naar uit. Al die lieve kindersnoetjes, vol verwachting. Vandaag weer een dag werken aan de studie, lastig om de drive te vinden om af te ronden wat ik zou moeten afronden voordat we gaan. Toch zalook dat me lukken.

Gisterenavond hebben we nog een camping vastgelegd voor de eerste twee nachten in Nieuw Zeeland. We reizen op woensdag vanaf Auckland direct naar het noorden. We gaan daar naar Bay of Islands. De naam zegt het al: een baai met heel veel eilanden. We zitten daar in Paihia. Voor de donderdag hebben we een dolfijnen cruise geboekt. Een hele middag zullen we met een kleine boot door de baai varen op zoek naar dolfijnen. Met mooi weer mogen we ook nog met ze zwemmen..... Ai, of ik dat nou ambieer?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!