familievankeulen.reismee.nl

Nog 3 weken!

Oei... en dan is het opeens nog 20 nachtjes slapen... Lang naar uitgekeken en wat gaat het dan toch snel. De voorbereidiging lopen lekker door. Inmiddels hebben we toch een aantal vaste punten in onze reis. Het weekend van de 15e december zullen we in Taupo zijn. We verblijven dat weekend op een camping in Taupo samen met een neef van mij met zijn gezin. Bijzonder. We hebben elkaar 15 jaar niet gezien, dus zal er wel wat veranderd zijn. Een andere neef woont in Taupo en met elkaar zullen we bij hem thuis een familiefeest vieren. Spannend om daar te zijn met al die familie om ons heen. Verder weten we ook dat we op tweede kerstdag doorreizen naar het Abel Tasman natuurpark. Dit is het kleinste natuurpark van Nieuw Zeeland, waar je prachtige natuur hebt waar we van gaan genieten.

Voor het allemaal zover is, is er nog genoeg te doen. Werken, studie en Sinterklaas. De kinderen krijgen er ook steeds meer zin in. De nachten worden geteld. Nog even aan de slag en dan op reis!