familievankeulen.reismee.nl

De boot is geboekt!

Deze week is er weer een stap gezet in onze reis! De ferry van het Noorder- naar het Zuidereiland is geboekt. Maandag 24 december om 10.25 uur varen we met de Arahura van Wellington naar Picton. Bijzonder dat we nu al precies weten wanneer we overgaan. We hebben de boot al geboekt, omdat we merkten dat de ferry al steeds voller kwam te zitten. Een dag voor Kerst van het ene naar het andere eiland varen; dat willen er meer! We hebben ook gelijk naar een camping gezocht voor de eerste twee nachten op het Zuidereiland. We willen op eerste Kerstdag niet reizen en dus heel graag een mooie plek hebben om dit met ons gezin te vieren. Een bbq op eerste Kerstdag, dat moet toch tot de mogelijkheid behoren!

Via deze link kunnen jullie alvast kijken waar we de Kerst door gaan brengen.

Tweede Kerstdag willen we dan heel graag een walvis watch tour doen. Nu maar hopen dat het weer dan goed is, zodat ze ook echt uitvaren. We hebben veel in de hand, maar dat nou net niet....