familievankeulen.reismee.nl

Stand van zaken

Alle papieren voor de reis hebben we binnen. De tickets zijn er en ook de vouchers voor het meenemen van de camper en het doen van hotelovernachtingen. We weten nu waar we slapen in Hong Kong. We logeren in het BP International Hotel in de wijk Kowloon. Vanuit dit hotel kunnen we goed uitstapjes ondernemen. We willen in ieder geval met de ferry naar Hong Kong Island. Hier willen we naar Victoria Peak. Dit is een berg vanwaar er een geweldig uitzicht over de stad te zien is. We kijken nu met aandacht naar 3 op reis. Hier gaat een van de presentatoren op reis in Hong Kong. Wat een wereldstad is dat!

In Auckland slapen we in het President Hotel. Dit ligt helemaal in het centrum van Auckland. Ook hier kunnen we vlot hoogtepunten van de stad bekijken.

Inmiddels zijn ook contacten met de familie in NZ gelegd. Alle drie de families vinden het erg leuk dat we komen en brengen graag tijd met ons door. Het enthousiasme voelt erg welkom.

De komende tijd hoeft er niet veel te gebeuren om de reis voor te bereiden. Het enige wat we doen is lezen over de landen en op internet reisblogs lezen van mensen die ons voorgaan.